torsdag 28. juni 2012

Boktema - Min favoritt blant utenlandske bokblogger


Vi har kommet til det siste boktemaet før ferien, og dagens tema er "Min favoritt blant utenlandske bokblogger". Jeg har oppdaget flere utenlandske bokblogger som er kjempebra og har fått mange gode boktips derfra. Du kan selvfølgelig presentere flere bloggfavoritter enn bare èn!
 Lag et  innlegg på bloggen din med dette temaet, link hit til meg (obs obs, veldig viktig) og bruk gjerne logoen ovenfor. 

Her kommer mine utenlandske favoritter:

Escape in A Book  Jeg vet ikke om man kan kalle denne bloggen utenlandsk fordi den drives av norske
Mari, Silje og Sylke fra Nederland, men den er i allefall på engelsk og en fantastisk blogg. Nydelig design
og med spennende innlegg. Her er det mange flotte boktips å få :)

Bokföring enligt Monika En svensk bokblogg med supre bokanmeldelser og andre bokinlegg. Monika har en humoristisk snert over innleggene sine som jeg virkelig har sansen for, og jeg anbefaler absolutt et daglig besøk hos bloggen hennes :)

GirlXOXO Tanya fra Jamaica har denne bloggen, en nydelig oase i blogguniverset med fantastiske bilder og herlige innlegg. Liker du å være med på forskjellige temaer og utfordringer er denne bloggen perfekt for deg, her finner du nye og spennende ting å være med på nesten hver dag. Jeg gleder meg i allefall til hvert eneste innlegg :)


Dette var et lite knippe blogger jeg følger med på. Egentlig er det enda flere som burde vært på listen, men dette får holde for denne gangen. Nå gleder jeg meg til å få mange nye bloggtips hos dere! 

God ferie, vi sees første torsdag i august!!!

                                                             
                                               Dette må du gjøre for å være med på Boktemaet i dag:

*Lag et innlegg på bloggen din om dagens tema
*Link hit til denne siden i innlegget ditt
*Sett deg på linklisten her hos meg - jeg bruker Mister Linky
*Husk at Mr Linky vil ha URL'en til innlegget, ikke bare bloggen din!



7 kommentarer:

  1. Så utrolig hyggelig at du liker den engelske bokbloggen min, Anette. Jeg ble så glad da jeg så den på listen din, tusen takk :)

    Den jamaikanske bokbloggen var helt ny for meg, den må jeg følge med på. Tusen takk for tipset, ønsker deg en strålende torsdag.

    SvarSlett
  2. Så fine blogger du anbefaler. Monika har jeg tittet innom før, men den jamaikanske bloggen var helt ny for meg.

    Jeg kommer til å savne bok temaene dine. Hva skal jeg nå skrive om på torsdagene? :-)
    Ha en riktig fin sommer!

    SvarSlett
  3. Takk for tips! Flere interessante blogger der :)

    SvarSlett
  4. veldig kjekt tema denne gangen også,som alltid. Har ikke titten innom bloggene du anbefaler enda, men det skal jeg gjøre etterhvert. Jeg må si meg enig med Astrid Terese, men selvfølgelig ser jeg behovet for ferie og legge bokbloggen litt på vent. Ønsker deg,min kjære boktvillingsjel, og dine en riktig fin sommer! kose dere masse! Sommerklemmer fra Beathe

    SvarSlett
  5. Flott tema og takk for bloggtips. :)

    SvarSlett
  6. Fine valg!:) GirlXOXO hadde jeg ikke hørt om så den måtte jeg innom å titte på, den skuffet ikke:) Ønsker deg en flott sommerferie! Kos deg masse med ferie!:)

    SvarSlett